2014-12-07

ÖNSKELISTA TILL TOMTEN

Det kanske inte är så oväntat vad min önskelista inför julen innehåller i år? Saker till huset står ju högt i kurs, men även bebissaker är välkomna :)

Här är några saker som jag skulle vilja pryda huset med när det är dags!

1. Taklampa BL9S från Bestlite i grått och mässing, finns bl a hos Länna Möbler
2. Taklampa Ballroom rosa, finns bl a hos Artilleriet
3. Spegel Evy från Mio
4. Bordsunderlägg från Svenskt Tenn
5. Liten buddah från  My Habitation
6. Grå sittbänk från Åhléns
7. Skålar från Tine K, finns bl a hos Black Ballon
8. Vedkorg i mässing från Åhléns
9. Presentkort på Ikea och Mio
10. Pläd från House of Rym


1 kommentar:

  1. Hej! Jag och min familj ska bygga bredvid er på tomt 2. Jag kanske har en konstig fråga men vem har ni som kontrollansvarig?
    Mvh Kristin

    SvaraRadera